Frukostklubben 15 mars: "Bang for the Buck 2024"

Vi lever i en värld som ständigt förändras…

…med krig, lågkonjunktur och ökad säkerhetsnivå som påverkar inte bara våra liv, utan också hur vi bedriver affärer.
AI svävar som ett buzzword över alla branscher, och det är inte alltid lätt att veta hur man ska navigera i denna snabbföränderliga värld och faktiskt uppnå resultat.

Men oroa dig inte, för det finns tydliga trender och strategier som kan hjälpa dig att lyckas som marknadsförare i denna nya era.

Marknadsföreningen har därför bjudit in Erik Modigtill Frukostklubben, där du kommer att få insikter om hur marknadsföring och försäljning smälter samman, och hur du kan dra nytta av den digitala utvecklingens snabba tempo.

Vi kommer också att utforska hur du kan injicera glädje och kreativitet i ditt marknadsarbete, för att verkligen sticka ut i mängden och få din målgrupps uppmärksamhet.

Missa inte denna chans att rusta dig med de senaste kunskaperna och verktygen som behövs för att lyckas i dagens konkurrensutsatta marknadsföringsvärld!

*Erik Modig är ekonomie doktor och forskare vid Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm och en, lika mycket efterfrågad, som uppskattad och kunnig föreläsare