Box 17
901 02 Umeå
Från Data- till Insiktsdriven Marknadsbearbetning
Möt Per Håkansson som skall berätta om möjligheter och förutsättningar för företag som vill arbeta med insiktsdriven marknadsbearbetning och affärsutveckling.
Per kommer att gå igenom ett antal områden där olika datakällor kan användas för att skapa djupare insikter om kundbeteenden och kundinteraktioner, vilka krav detta ställer på varumärkesbyggande och insiktsarbete, och om de begränsningar och möjligheter som AI, Machine Learning och Behavioural Analytics innebär.
Kort om Per Håkansson
Ekonomie doktor från Handelshögskolan i Stockholm inom varumärkesstrategi, behaviour analytics och retailing.
Han kommer senast från en roll som VD för All Out - ett affärs- och insiktsbolag inom Media Family - och delar nu sin tid mellan att vara affärsutvecklingschef på Enerco Verkstäder och att driva Pateo Consulting, ett företag specialiserat på insiktsbaserad affärsutveckling.
Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.