Box 17
901 02 Umeå
"Smart digital marknadsföring"
Att ha full kontroll på sina digitala kanaler är idag ett måste. Kunderna finns på nätet och vi behöver nå dem i alla delar av köpresan, när de söker, när de läser, när de tittar på film och när de engagerar sig i sociala medier. För att lyckas med detta behövs både tid och kunskap, något som ofta är en bristvara idag på svenska företag. Detta seminarie är till för dig som vill lära dig mer om de olika kanalerna och hur de samspelar. Vilka fallgropar finns det och vilka sätt är bättre än andra. Allt från att utvärdera dagsläget till att ha en klar och tydlig digital strategi.
• Svenskarna och Internet
• Digital strategi
– ställ rätt frågor
• Söket är mer avancerat än någonsin
• Google AdWords
– arbeta smart och betala mindre
• Inspirera och engagera på Facebook
• Ta rätt beslut med rätt underlag
Oskar Alm arbetar som seminarie och utbildningsansvarig på Mediamind AB. Med över 13 års erfarenhet är Oskar en uppskattad och erfaren utbildare inom SEO och digital marknadsföring. Han har genomfört över 200 seminarier runt om i landet där han har gett företagare bättre kunskap om hur de kan arbeta både smartare och lönsammare med sin digitala marknadsföring
Mediamind AB är en Digital Mediebyrå med fokus på granskning och analyser av digitala strategier, medieplanering, effektmätningar och konverteringsstrategier. Exempel på kunder hos Mediamind AB är Handelsbanken, Kinnarps, Livsmedelsverket, The Phone House, Läkarmissionen och IOGT-NTO.
Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.