Box 17
901 02 Umeå

070-392 07 10

Frukostklubben 25 november: "Allt är nytt - allt är precis som det alltid varit" Föreläsningen är nu FULLSATT!

Information

OBS! Föreläsningen är nu fullsatt! Eventuella "återbudsplatser" kommer att släppas i den mån de uppstår några sådana. Intresseanmälan till dessa skickas till: info@marknadsforeningenumea.se med kontaktuppgifter som namn, telefon och mejladress.

Välkommen till en spännande och intressant föreläsning om grundläggande skiften för kommunikation och marknadsföring. Men också om hur vi kan avkoda samtidens beteenden på ett sätt så vi begriper dem och kan hitta affärsnytta. Emanuel Karlsten ger några nycklar till hur du blir framgångsrik i en digital värld.

Kort om Emanuel Karlsten:

Journalist och en av Sveriges främsta experter på sociala medier, digitalisering och medielandskap. Hans texter syns i krönikor i Göteborgsposten och Breakit. Hans röst hörs i Sveriges Radio såväl som i den egna podden Mediepodden, som även är Sveriges största podd om medier. Han syns ofta i TV4 Nyhetsmorgon och är dessutom ordförande i Medieakademin och ledamot Göteborg Film Festival.

År 2020 mottog han det prestigefulla Stora Journalistpriset för sin normbrytande ensamjournalistik under coronapandemin. Hans enorma kunskap om media gör honom till en av Sveriges mest anlitade föreläsare om digitalisering och sociala medier.

Jag vill boka en plats!

Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.