Frukostklubben 26 maj: "En crash course i influencers och TikTok"

En crash course i influencers och TikTok

Influencers sysslar bara med kläder och smink och TikTok är en app för dansande 12-åringar. Stämmer det verkligen?

Marknadsföreningen i Umeå kan nu bjuda på föreläsaren och författaren Johannes Gustavsson, för att förklara två av de hetaste marknadsföringstrenderna just nu – Influencers och TikTok. Är det verkligen något för ditt företag eller din organisation? Hur tar man första steget? Vad behöver man tänka på? Du får genom konkreta exempel, aktuell statistik och handfasta tips med dig den inspiration och de verktyg som du behöver för att nå ut till nya målgrupper 2023.

Johannes Gustavsson har lång erfarenhet av att arbeta med unga på nätet, influencers och TikTok. Redan som 16-åring var han en av personerna bakom sociala medie-tidningen Oh My Vlog och influencer-turnén Tubecon. Idag driver han influencer marketing-byrån och -agenturen Infly samt föreläser och utbildar inom sina expertområden. Han har skrivit böckerna Uppfödd på nätet och Influencer marketing i praktiken. Han är också bloggare för Resumé och ledamot i Medieakademin.

Missa inte detta tillfälle, utan anmäl Dig redan idag!