Box 17
901 02 Umeå

Frukostklubben 3 juni: "Hela jag är en vass rubrik"

"Hela jag är en vass rubrik"

Denna morgon kommer vi att följa med på en expedition genom kommunikationslandskapet av gerillamarknadsföring, sociala medier och reklam - och under resans gång bjudas på spännande insikter om hur mod och besvärlighet bär en avgörande roll för att kunna slå igenom i mediebruset.

Reseledare för denna expedition är Jessica W Sandberg. En av Sveriges mest omtalade och framgångsrika kommunikatörer. Hon är känd för att skaka om rummet hon befinner sig i och är hjärnan bakom några av världens mest beryktade PR-kampanjer.

Jessica W Sandberg har en lång bakgrund inom både civilsamhället och näringslivet. Hon har tidigare jobbat på bl. a Stockholm Pride där hon var marknads- och kommunikationschef, SBAB i rollen som kommunikationschef och på kommunikationsbyrån River där hon som Content Creation Director hade ansvaret för byråns alla kreatörer och strateger. Idag driver hon det egna bolaget Besvärlig sedan 1977 samt sitter i styrelsen för Systembolagets dotterbolag IQ-initiativet och i styrelsen för Oxfam Sverige. Hon har tidigare suttit i styrelserna för SES, Sponsrings & Eventsverige och Hammarby Damfotboll.

Missa inte detta!!!

Jag vill boka en plats!

Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.