Frukostklubben 8 september: " Socialt Kapital – hur inflytande påverkar morgondagens affär" OBS! Fullbokat, så ingen mer anmälan kan göras.

Socialt Kapital – hur inflytande påverkar morgondagens affär

Vem har mest makt – individen, varumärket eller beslutsfattaren? I tider då gränsen mellan avsändare och mottagare suddats ut, blir faktorer som autenticitet och trovärdighet allt viktigare. Vinnaren är den som lyckas vinna målgruppens förtroende (inte uppmärksamhet). Det här är en föreläsning om hur konsumenter söker ett "why?" inför varje köpbeslut.

Vi har än en gång glädjen och lyckan att få besök av den alltid så engagerande Ricki Rebecka Petrini. Om henne vill vi nämna att hon har jobbat som journalist sedan tidigt 00-tal och gick sedan över till den kommersiella sidan och har bland annat jobbat för Procter & Gamble, Metro och Mediekompaniet. Senaste två åren har hon jobbat som Marknads- och kommunikationschef på Schibsted. Sedan 2019 har hon drivit flera hållbarhetsprojekt inom mediebranschen och initierat flera studier som tittat på jämställdhet och inkludering. Senaste tiden har man kunnat se henne i Lindex hållbarhetsarbete ”Redefining the Model”, som bloggare på Resumé och som Advisory Board-medlem på IHM Business School.

Missa inte detta tillfälle, utan anmäl Dig redan idag!

Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.