Postadress

Box 17
901 02 Umeå

Telefon

070-392 07 10

Frukostklubben: Kognitiv marknadsföring – Att marknadsföra utan att kunden förstår varför dom köper

Information

Att övertyga någon om något är ofta en delikat uppgift. Oavsett om det handlar om att öka den redan höga försäljningen av mjölk, övertyga någon om förträffligheten hos ett visst politiskt parti eller bara få sambon att inse det goda i att införskaffa en 40 tums plasma-TV handlar det i grund och botten om samma sak – att ändra någon annans attityder.

Marknadsföring som går på djupet och skapar fans istället för kunder är något som alla företag vill, men få klarar av det i praktiken.

Robert Howing LaFontaine har en bakgrund från Apple där han under 17 år bl.a. arbetade med att bygga upp deras Premium Reseller-kedja i Europa och lanseringen av iPhone i Sverige. Nu kommer han för andra gången till Marknadsförenigen Umeå. Denna gång kommer han fokusera på kognitiv marknadsföring . Hur marknadsför man utan att kunden förstår varför de köper och hur man bygger en trogen målgrupp som består.

Jag vill boka en plats!

Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.