Postadress

Box 17
901 02 Umeå

Telefon

070-392 07 10

Lunchmötet 29 januari: "Lärdomar från att ha skapat 100+ startupvarumärken" (webbinarium)

Information

Lärdomar från att ha skapat 100+ startupvarumärken

Varumärkesbyggande och User Experience är fundamentalt för ett bolags framgång. Trots detta, misslyckas majoriteten av startups med att skapa riktigt bra varumärken och produkter. Denna föreläsning lär åhörarna briljera inom områden där många andra misslyckas.

Most Studios’ Business Director, Tobias Lundqvist, kommer gå igenom byråns mest värdefulla lärdomar. Allt från hur man skapar en berättelse som fångar kunders och jobbsökandes fantasi - till hur man designar en produkt som effektivt transporterar den berättelsen. Relevant, högst implementerbart och inspirerande. Denna föreläsning är ett måste för alla som är involverade i företagets varumärke eller produktdesign.

Tobias är en av Sveriges mest aktiva talare inom marknadsföring, branding och digital transformation. Han har jobbat med en rad etablerade företag som Procter & Gamble, Adlibris och Rayban samt kvicka startups som Klarna, Lifesum och Trustly. Före Most Studios var Tobias chef över Berghs School Of Communication’s samtliga digitala utbildningar. Under samma period vann skolan “School of the Year” vid Cannes Lions fyra år i rad.

Tid

29/1, kl. 11.45 - 13.00

Plats

Webbinarium

Kostnad

Ingen kostnad för medlem i Marknadsföreningen och då ingår lunch som kan avhämtas på, en av oss, utvald restaurang. Den som ännu ej är medlem betalar 195;- vilket då inkluderar lunch för avhämtning.

Jag vill boka en plats!



Medlemsavgift 1 695 kr/år