Box 17
901 02 Umeå

Frukostklubben 27 april: Välkommen till Best of Cannes 2017/2018!

Välkommen till Best of Cannes 2017/2018!

Världens mest belönade kreatörer, vassaste strateger, modernaste medier och klokaste marknadsförare samlas varje år i Cannes för en vecka av idéutbyte under reklam-VM, Cannes Lions. Ulla-Karin Barrett från kommunikationsbyrån The Fan Club har lyssnat på dem och sammanfattar det bästa i seminariet "Best of Cannes 2017”.
Bland årets talare i Cannes finner vi bland annat representanter från LEGO, Google, Twitter, RGA, Alibaba, Adobe, Facebook, P&G, Condé Nast och Burger King.

De försöker definiera vad som händer i huvudet på en modern marknadschef och om artificiell intelligens kommer att ta över deras jobb. Funderar på hur de ska bryta igenom när alla ropar på content och när de vet att internet inte lider av brist på content, men av brist på bra content. Och de försöker fortfarande hitta sin roll i samhället och kommunicera sin tro på ett trovärdigt sätt. Kommer kunderna att lyssna och kommer de att agera?

Känner du igen tankegångarna? I så fall kan trendspaningen "Best of Cannes” vara en källa till inspiration och kunskap för dig.

Ulla-Karin, som blev invald i Komms styrelse 2016, har vid flera tillfällen suttit i juryn i stora reklamtävlingar, bl a Guldägget, Eurobest samt sist men inte minst Cannes Lions. Hon är även en uppskattad föredragshållare både i Sverige och internationellt.

Jag vill boka en plats!

Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.