Ta del av träffar och intressanta föreläsningar

Som medlem i föreningen får du personliga inbjudningar till de aktiviteter och arrangemang som ordnas under året, samtidigt som du utvecklar ditt marknadsförings- och kommunikationsintresse och ditt kontaktnätverk!

Årsavgiften är 1 795 kr/person, vilket inkluderar frukostbuffé vid ”Frukostklubben”

En förening för alla som brinner
för marknadsföring och kommunikation

Marknadsföreningen Umeå är en oberoende intresseförening och ett nätverk för alla i Umeå med omnejd som arbetar med, eller är intresserade av, marknadsföring och kommunikation. Student, egenföretagare eller anställd – Marknadsföreningen Umeå är öppen för alla som vill vara med!

Träffa likasinnade och bredda
ditt nätverk inom branschen

Marknadsföreningen Umeå ger en fantastisk möjlighet att vara med i ett nätverk tillsammans med andra marknadsförings- och kommunikationsintresserade. Marknadsföreningen Umeå arrangerar intressanta och aktuella föreläsningar/seminarier i form av ”Frukostklubben” och ”Lunchmötet”.