Postadress

Box 17
901 02 Umeå

Telefon

070-392 07 10

Frukostklubben: Allt kommunicerar. Alltid! (Vad kommunicerar du?)

Information

Tusentals är de människor som skrattat och känt igen sig då Kjell Dahlin föreläst om retorik och attityder. Med slagkraftiga berättelser ur vardagslivet målar han bilder som alla kan ta till sig.

Kjell Dahlin är en inspiratör som brinner för det goda kundmötet, och han visar konkret hur den enskilde medarbetarens beteende och attityd har förmågan att stärka varumärket bättre än vilken reklamkampanj som helst. På ett högst personligt, intelligent och humoristiskt sätt föreläser Kjell om kundvård, bemötande, attityder, inställning, ”storytelling”, retorik och kommunikation.

Med en bred bakgrund från områdena service, försäljning, marknadsföring och HR har Kjell Dahlin många erfarenheter att ösa ur. Sedan hans bok ”Popretorik-upplevelsekommunikation som övertygar” vann ett hedersomnämnande i tävlingen ”Årets Ledarbok”  har hans dagar alltmer fyllts av föreläsningar och workshops inom de ämnen som ligger honom varmast om hjärtat; kundbemötande, attityder, service och upplevelsekommunikation.

Jag vill boka en plats!

Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.