Box 17
901 02 Umeå
Tobias Lundqvist är en av Sveriges mest anlitade föreläsare inom digital kommunikation. Han är också ansvarig för de digitala utbildningarna på Berghs, som för tredje året i rad blev utnämnda till världens bästa kommunikationsskola i Cannes. Under denna session kommer han dela med sig av de viktigaste insikterna när det kommer till att bygga ett varumärke i digitala kanaler och samtidigt öka sin försäljning.
Tobias har tidigare arbetat med varumärken som Ray-Ban, Max Factor, Adlibris, WWF och Wella. Han kommer dela med sig av några av de mest effektiva verktygen för marknadsförare som finns tillgängliga i dag. Vi går igenom varför företag som Spotify, Uber och AirBnB håller på att ta över sina respektive branscher och hur alla företag kan använda sig av samma metoder.
Alla som i dag arbetar med, eller leder arbetet för kommunikation eller innovation på ditt företag kommer ha något att hämta från den här föreläsningen.
Eventet har redan ägt rum och du kan därför inte inte boka plats.