Lunchmötet 23 april: Digitaliseringsrekordåret 2020 - Vad innebär det egentligen? (webbinarium)

Digitaliseringsrekordåret 2020 - Vad innebär det egentligen?

"Många är de som påpekat att digitaliseringstakten i samhället har accelererat under 2020. Den pandemi som plågat världen det senaste året, med nedstängningar av samhällen som följd har lett till helt andra krav på digitalisering, både hos individer och företag. Men vad innebär det egentligen långsiktigt? Hur påverkar digitaliseringen oss som människor och hur förändras våra beteenden och vanor av att vi blir allt mer digitala? Hur ska vi marknadsförare kunna hänga med i den ständigt skiftande mediekonsumtionen och hur når vi ut med våra budskap när kanalerna blivit så många? Om det här och mer därtill kommer Martin Hällerfors att tala om den 23 april."

Martin Hällerfors är en - “Datorspelande fotbollsälskare utan körkort med en kärlek för struktur och att förklara komplicerade saker på ett förståeligt sätt.”. Han jobbar med affärsstrategi på Viva Media och  deras partnerskap, samt med utbildningar och föreläsningar.

Vidare kommer Mattias Johansson, Teamchef VK Media Partner, att medverka och då berätta om den resa som VK Media gjort under hans tid där sedan 2012. Vi får ta del av de förändringar som VK som mediehus genomfört via insikter, inriktning och förhållningssätt till den allt mer tilltagande digitala utvecklingen och de utmaningar som det har medfört.