Lunchmötet 26 november: Framtidens event och möten - en ny kraftfull marknadsföringskanal i en postpandemisk värld.

När nu världen så sakteliga öppnas upp igen så kommer inte allt återgå till det gamla – och event och mötesplatser som kommunikationsverktyg är en helt ny arena med nya krav och affärsmodeller. Som marknadsförare och kommunikatör ger det helt nya möjligheter till kreativt skapande, samtidigt som man måste ta hänsyn till nya beteendemönster och förväntningar.

Alla som jobbade med event och mötesplatser fick en helt ny värld att förhålla sig i mars 2020 när Coronapandemin svepte över världen. Många ställde om fort andra halkade efter när digitala möten och event blev det nya normala.

Anders Gunnarsson, vd, på Umeåbaserade bolaget Coeo, som är framtidens plattform för hållbara möten och events. Jan Axelsson, vd, på tillika Umeåbaserade produktions och digitala eventbolaget Red Carpet Media. Tillsammans kommer de presentera lärdomar från pandemin och diskutera hur framtidens möten kan tänkas se ut. Hur man kan använda både beprövade och nya metoder för att sticka ut i den nya tidens event- och möteslandskap? Vad är egentligen ett hybridmöte och hur kan man göra för att nå ut och nå fram?