Lunchmötet 27 november: Simplexity (webbinarium) OBS! Anmälan kan inte längre göras till denna föreläsning!

Lunch, lärande och inspiration!

Simplexity

En enkel tanke om den komplexa materia som är människan, våra hjärnor, det digi-fysiska aspekterna av både och, relationernas kraft och känslornas kollision med förnuftet, den besvärliga men nödvändiga mångfalden, kreativitet, förändring, rädsla, polarisering och hat. Och därför det enorma ansvaret, vi i den professionella kommunikationsbranschen behöver ta, för den överallt närvarande och sinnesförändrande kommunikationen.

Eller helt enkelt mina tankar om det superenkla OCH djupt komplexa. Om kommunikation. Och hur jag tror att det hänger ihop. Simplexity!

"Helena Westin"

Att kort beskriva Helena Westin låter sig inte göras, då hon har en både lång och framgångsrik karriär, så vi nöjer oss med att beskriva henne som en mycket erfaren kommunikatör och företagsledare. Hon är dessutom ordförande för Sveriges Kommunikationsbyråer.